Follow on Bloglovin

Skrivtjejen.blogg.se

2015-07-17
17:07:00

I create worlds for a living
Jag är inte den här personen som gillar att ha många projekt samtidigt. Jag brukar få bättre struktur när jag endast håller på med ett projekt. Men vissa fall är undantagsfall, som till exempel nu. 

Jag är med i Camp NaNowrimo där jag skriver på min bok som är andra delen i min trilogi. I November 2014 skrev jag på den första boken i trilogin under NaNowrimo. Jag börjader redigera på den innan jag började på bok nummer två. 
 
Men för två dagar sedan började jag med en skräcknovell till en tävling och idag började jag på redigeringen igen samtidigt som jag skriver på den andra boken. 

Jag känner mig produktiv om inte annat. 
 
 
 
 

Ge en hälsning här
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: