Follow on Bloglovin

Skrivtjejen.blogg.se

2015-08-09
20:48:25

You are my sunshine, my only sunshine
Dag två ensam i lägenheten hemma hos min far. Eller helt ensam är jag inte. Jag tar hand om våra fyra katter som både är jobbiga och underbara på samma vis - konstigt, eller hur? Dessutom har jag jobbet cirka tio minuter ifrån mig, helt underbart. 
 
Måste också ursäkta att jag inte varit så aktiv här på några dagar. Har varit så trött efter arbetet och har somnat så extremt tidigt så jag har känt mig som en pensionär, haha. 
 
Det har varit cirka 29 grader ute, så passade på att sitta ute (Jag som vanligtvis aldrig är i solen), vilket också har lett till att jag blivit bränd, men värt det. D-vitamin woop! Så har skrivit en massa idag. Både på bok ett, bok två och bok tre samt haft en festmåltid för mig själv (Hey, det är ändå söndag, right?). 

Har varit en riktig livsnjutare idag och nu får ni ha en fortsätt trevlig kväll och jag ska fortsätta skriva. :) 
 
 

Ge en hälsning här
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: