Follow on Bloglovin

Skrivtjejen.blogg.se

2015-07-15
20:53:38

Författare och röster
Jag blev tipsad om en skräcknovell för en antologi förut av en vän på facebook. Jag blev lite intresserad och läste på om tävlingen, men började aldrig göra en planering utav den. Jag hade den bara där i huvudet där idén kliade på pannbenet och sade "Jag vill ut! Jag vill ut! Släpp ut mig!"
  Jag började idag småfixa med planeringen och har ritat en ritning för huset som är centrum för berättelsen. Det smalll till i huvudet så fort jag blev färdig med ritningen och rösten som sagt att den ville ut blev mer exalterad och började hoppa omkring i det trånga utrymmet i mitt huvud. Gång på gång på gång tjatade den att den ville bli skriven nu. 
  
"Hallå, du har ju faktiskt vunnit två skräcknoveller förut. Kom igen nu då! Skriv mig, nu! Nu! Nu! Nununununununununu!!!" 

Så den där lilla rösten håller på att vinna över min röst för min bok jag håller på med, som också tjatar på mig att bli skriven. Jag antar att jag får dela upp det där och skriva på båda varje dag. 
 
 
(Bild från Pinterest)
Are you ready to lose your mind? 

Ge en hälsning här
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: